Olifanten - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Pippi5 - WaarBenJij.nu Olifanten - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Pippi5 - WaarBenJij.nu

Olifanten

Door: Pippi5

Blijf op de hoogte en volg

13 Mei 2012 | Sri Lanka, Negombo

Bij het ontbijt werd ik verrast door de kinderen met Moederdag cadeautjes: drie sleutelhangers: een tuktuk, een slipper en een olifant. Ook een waardebon die ik heel goed ga bewaren: goed voor poets- en opruimwerkzaamheden als we weer thuis zijn. Een gezellig begin van de dag die nog leuker zal worden: vandaag gaan we naar Pinnawela: het olifantenweeshuis. Eerst zien we hoe 83 olifanten door het dorpje naar de rivier lopen voor hun dagelijkse badderpartij. Daarna gaan we naar de Millennium Foundation. Hier rijden we een rondje op de rug van een olifant. Best eng want je zit zo hoog! Met de laatste ontmoeting nog vers in het geheugen was ik er niet helemaal gerust op. Vervolgens mochten we de olifant wassen en boenen in de rivier. Dit leek zij wel prettig te vinden. We werden in elk geval beloond met een frisse douche uit de slurf! Na een rondje door het olifantenmuseum zat het er weer op en gingen we met onze taxi verder naar Negombo. Ons laatste hotel voordat we morgenochtend vroeg verder reizen naar Australië.

  • 13 Mei 2012 - 12:57

    Bastiaan:

    Yo dirk echt vet wat jullie doen ik mis je wel en nog veel plezier met de andere dingen die jullie doen.

  • 13 Mei 2012 - 13:11

    Karlijn:

    yo nienke gaat ie goed? met mij wel ik mis je heel erg want zonder jou is het heel saai maar verder is alles goed echt heeeel veeeeel plezier nog doe....oh ook op jezz wensen ze heeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel plezier en nou echt doei doeeeeeeeei groetjes karlijn.

  • 13 Mei 2012 - 17:06

    Floortje:

    WOW, ik ben echt verschrikkelijk jaloers, dit ziet er zooo gaaf uit!!! Goede reis morgen!

  • 13 Mei 2012 - 18:36

    Guillaume:

    Hoi juf, Hebben jullie het kaartspel al gespeeld ? Is het eng om op een olifant te zitten ? Wat leuk dat jullie dit avontuur meemaken en dat ik het kan volgen via de computer. liefs Guillaume ook de groeten aan Dirk, Nienke ene Olivier en natuurlijk aan uw man Willem

  • 13 Mei 2012 - 19:37

    Pieter:

    Koel dat jullie op olifanten hebben gereden. Ik heb vandaag gezeild en een Magnum gewonnen met de wedstrijdjes. Daarna BBq met onze nieuwe Weber. Is eindelijk lekker weer hier. Nou tot snel. Gr. Pieter

  • 14 Mei 2012 - 05:57

    Geke:

    Lieve allemaal, Dit ziet er echtsuper uit. Ik geniet enorm van jullie reisverslagen. Goede reis naar en tot lezens in Australië.

  • 15 Mei 2012 - 09:48

    Janny Molenaar:

    Heb genoten van jullie verhalen en foto's op naar Australie!
    Succes Janny

  • 15 Mei 2012 - 16:45

    Robine:

    hoi nienke, heel leuk om op een olifant te zitten is het leuk waar je nu bent groetje van robine :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 April 2012
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 89131

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 01 Augustus 2012

Sri Lanka, Australie, Bali

Landen bezocht: